Începând cu anul 2010, la inițiativa revistei BIZ și cu sprijinul companiei de cercetare de piață Unlock Market Research este lansat un top 50 al celor mai puternice branduri românești. Studiul Unlock Maket Research măsoară “puterea” mărcilor românești, din perspectiva investiției de încredere și afectivitate care le este acordată de către consumatori.
“Tânărul” brand Covalact de Țară, proaspat lansat la nivel național prin campania “Covalact de Țară. Prea bun. Prea ca la țară” intră în acest top pe poziția 44.
În 2011 același top arată o evoluție foarte bună pentru brandul Covalact de Țară, care urcă 8 poziții și se situează acum pe locul 32, evoluție care continuă în următorii 2 ani astfel încât în 2013, la doar 3 ani și jumătate de la lansarea sa la nivel național, Covalact de Țară ocupă locul 16 în Top 50 cele mai puternice și iubite branduri românești.
Tot în 2011, brandul Covalact de Țară a fost ales de către consumatorii români ca Superbrand, alături de alte 300 branduri din 16 categorii de produse.
În septembrie 2014 Revista Biz a lansat cea de-a cincea ediție consecutivă și prima versiune extinsă a “Top 100 cele mai puternice branduri românești”, crescând numărul domeniilor acoperite și având drept consecință dispersarea unor poziții aferente topurilor anterioare și recalibrarea unei ierarhii puțin diferite față de evoluțiile stabilite prin top 50.
Brandul Covalact de Țară a intrat în acest Top 100 al celor mai puternice branduri românești pe pozitia 34 în topul general și pe locul 3 în categoria “Top 10 produse alimentare” , având o evoluție ascendentă atât în 2015, cât și în 2016 când a urcat până pe poziția 29 în Topul general și menținând locul 3 în Top 10 produse alimentare.
Popularitatea brandului Covalact de Țară a fost de asemenea confirmată și prin
topul realizat de către ZURF și dat publicității în ianuarie 2014, un instrument de monitorizare a rețelelor sociale organizat de compania de cercetare Exact Cercetare și Consultanță, conform căruia sloganul “Prea Bun. Prea ca la Țară” a fost desemnat cel mai des utilizat în conversațiile din social media.
De asemenea,
topul FORBES „100 Cool Brands ale noii generații” dat publicității în noiembrie 2014, care oferă o radiografie de ansamblu a fenomenului ,,cool” în România și în plan internațional, a plasat Covalact de Țară ca fiind Cel mai cool brand din categoria nonsweets.
Pe lângă popularitate, brandul Covalact de Țară se bucură de o imagine foarte pozitivă în rândul specialiștilor (medici, nutriționiști, educatori) fiind considerat un brand de încredere ce oferă produse sănătoase și naturale. Acest fapt a fost confirmat în 2015 de către studiul Top Food Brands, realizat pe 34 de specialiști și 400 de părinți din mediul urban pentru a stabili un top al celor mai sănătoase produse pentru alimentația copiilor. Astfel, conform specialiștilor în parenting (medici, nutriționiști, educatori etc.), brandul Covalact de Țară ocupă locul 2 în topul celor mai sănătoase și de încredere branduri, adică produse percepute drept sănătoase, din ingrediente naturale, fără aditivi, reprezentând mărci de încredere.
Produsele Covalact de Țară reprezintă prima alegere a specialiștilor când vorbim de categoria produselor lactate, iar acest detaliu vine doar să întărească faptul ca produsele Covalact de Țară au toate proprietățile necesare unei dezvoltări armonioase a copilului, iar părinții trebuie să țină cont de aceste aspecte în alegerea produselor pentru alimentația copiilor lor. (Sursa:
Itsy Bitsy).
În martie 2016 au fost făcute publice rezultatele studiului Emotional Branding derulat de compania 360insights, aflat acum la a patra ediție. Studiul identifică mărcile care au reușit să construiască legături emoționale puternice cu consumatorii români pe baza analizei a 400 de mărci din 13 categorii de produse și servicii, iar cele patru ediții ale studiului au marcat evoluții spectaculoase și căderi la fel de impresionante de pe podium (detailii
aici).